sturelover

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Uppfinnare Lisa?

Av sture lover - 16 juni 2011 11:53

Igårkväll så var vi som sagt på landet en liten stund. Jag pratade lite med pappa om hur vi ska inreda sadelkammaren.


På en vägg ska det vara krokar där jag ska hänga träns, grimmor mm.


På väggen mittemot så ska det vara hyllplan, men eftersom sadelkammaren är ganska smal så går det inte med för djupa hyllor. Det är mest schabraken som tar så mycket plats och jag vill inte vika dem så då kom jag på en bra ide! Man kan ju ha en sån där täckeshängare och sen hänger man upp schabraken där med hjälp av rejäla byxgaljar! Typ som det är i affärer, man borde ju kunna ha det hemma occkså! Det är bra för att det ta ju mest väggyta och det finns det gott om!


Sen ska det ju såklart också vara sadelhängare och massa annat!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sture lover - 9 augusti 2012 00:26

Jag har länge tänkt på saker som jag skulle kunna göra om jag inte hade häst, om inte Sture skulle bli frisk med andra ord. Men jag hela tiden förtränkt de tankarna, jag skämts över dem. Som att jag inte ville ha häst, att jag inte vill att han ska b...

Av sture lover - 8 augusti 2012 00:52

I januari kom Sturevallens Diamant hem till Särslövs ridcenter. Allt gick bra när jag började rida och vi hittade varandra från marken väldigt snabbt. Det gick bra med ridningen också men jag fick honom inte i form men vi kämpade på och jag tyckte at...

Av sture lover - 8 augusti 2012 00:40

Hej!   Jag känner att jag vill blogga igen, inte för att få fler läsare och så utan för min egen skull. Känner att det händer ganska mkt nu med Sture som e skadad och så så jag vill gärna ha det nerskrivet för att kunna läsa det sen. Som en dagbo...

Av sture lover - 6 februari 2012 15:59

Helt plötsligt blev jag sugen på att börja blogga, så jag tänkte skriva ett inlägg om dagen och se om jag tycker att det är kul. Jag bloggar veckan ut och sen är det ödet som bestämmer om jag fortsätter ;) ...

Av sture lover - 29 januari 2012 19:48


    www.chevalridsport.se http://carlssonpataket.se/?p=5260 ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!!!!!
Jag heter Lisa och är 13 år gammal.
Jag kommer att blogga om mitt hästliv med min söta New Forest ponny Sture.

Sture

Sturevallens Diamant är en go och glad New Forest på 10 år, född 2001. Sture, som han kallas, är en maxad D-ponny och han är e: Eloge RNF 139 och u: Tatjein SPAR 34-85-5223 och han är född på Sturevallens Stuteri i skåne.

 

Jag fick Sture i januari 2011 och sen den dagen är han den jag älskar mest av allt <3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards