sturelover

Alla inlägg under maj 2011

Av sture lover - 23 maj 2011 09:00

Igår gick jag ut med Sture en liten promenad och så fick han beta litegrann. Han skötte sig super förutom att han trampade mig på foten  en gång så att jag tappade skon men det var ju inte hans fel ;)


Jag var helt slut sen på kvällen efter att ha varit på klassesa och sovit i tält i typ minus 20 grader, så jag gick och la mig kl 7, haha! Dock somnade jag inte förrens halv 11 så e helt slut idag också....


Tog lite bilder på Sture med mobilen igår, ska se om jag kan få in dem i datorn på nått sett :P

Av sture lover - 21 maj 2011 14:30

Här kommer några av mina favvobilder på Anahita. För er som inte vet så var Anahita ett föl som min första häst häst Flingan fick i mars 2010. Gud vad jag saknar henne nu när man tittar igenom alla gamla bilder............. <3<3<3<3<3<3<33


                

Fler kommer inom kort :)

Av sture lover - 21 maj 2011 10:00

Jag kunde inte låta bli att göra denna..... :D


Va tycks, har jag bra humor eller inte? :P


 

Av sture lover - 21 maj 2011 06:45

Idag var det tänkt att jag skulle få sovmorgon (alltså sova till kl 8) men när vaknar jag? Jo jag vaknar ju såklart kl 6!


Så jag gick upp och satte mig vid datorn, ska kanske gå och lägga mig igen, vi får se...

Av sture lover - 20 maj 2011 20:51

Denna gjorde jag lite slarvigt, men blev faktiskt väldigt nöjd med den!


 

Av sture lover - 20 maj 2011 18:55

Ok, nu får vi hoppas att det funkar....


Vad tycker ni om outfiten? ;)


                   

Favoritbilden :) <3 


Om ni tycker att designen är tråkig så är det för att jag hade gjort en men den funkade inte så jag får ha denna så länge :P

Av sture lover - 20 maj 2011 17:44

Igår fotade pappa några bilder när jag red i "hopppaddocken", alltså den som inte är på gården. Jag delar upp bilderna i några inlägg så det blir mer senare ;)


 

Ok det laggar, får hoppas att resten går att ladda upp senare detta är allt som funkar nu, sorry....

Av sture lover - 20 maj 2011 15:56

Sitter nu ganska utmattad här i soffan med ca 2 mils cykling i benen... Hade typ någon cykelutflyckt i skolan så har cyklat till skolan, till Lomma, hem från Lomma, hem från skolan.... Hade dessutom träningsvärk efter ridningen igår (brukar inte få det, ovanligt!) så det var ju den perfekta dagen att ha de på, eller hur!


Nej nu ska jag nog iväg till Bengts ridsport!


Ses senare skriver mer då. Har bland annat en ny header på G....

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!!!!!
Jag heter Lisa och är 13 år gammal.
Jag kommer att blogga om mitt hästliv med min söta New Forest ponny Sture.

Sture

Sturevallens Diamant är en go och glad New Forest på 10 år, född 2001. Sture, som han kallas, är en maxad D-ponny och han är e: Eloge RNF 139 och u: Tatjein SPAR 34-85-5223 och han är född på Sturevallens Stuteri i skåne.

 

Jag fick Sture i januari 2011 och sen den dagen är han den jag älskar mest av allt <3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards